reklama

T-mobile a šalala II.

Dnes som začal fušovať novinárom do remesla a zverejnil svoj prvý blog "T-mobile a šalala..." Chcel som ním poukázať na jeden poplatok tohto mobilného operátora, ktorý sa nedá nazvať ináč ako nehoráznym.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Neviem, či sa mi to dostatočne podarilo, ale bol by som rád, keby naň zareagoval niekto od fachu.A prečo je poplatok 1000 Sk za opätovnú aktiváciu podľa mňa nehorázny?No jednoducho preto, lebo si pod tým predstavujem jedno kliknutie myšou a Vaše zariadenie ďalej funguje. To je teda sakra dobre zaplatená sekunda....Alebo sa mýlim? Nech mi to niekto teda vysvetlí.Ďalej spôsob uplatnenia tohto poplatku je nehorázny. Bez akéhokoľvek upozornenia Vám deaktivujú zariadenie, aby si potom za spätnú aktiváciu mohli zaúčtovať 1000 Sk! Neviem si predstaviť, že by takto postupovali napríklad dodávatelia elektrickej energie. Omeškáte sa pár dní s úhradou (jedno z akého dôvodu) a jednoducho Vás bez upozornenia vypnú!Poplatok 1000 Sk je nehorázny aj preto, lebo trojnásobne prevyšuje mesačný paušál za poskytnutie služby rýchly internet.Argument, že som niečo také v zmluve podpísal neobstojí. To isté by mohli spraviť aj spomínaní energetici a bavkať sa s poplatkami. Veď kto by nepodpísal zmluvu, keď potrebuje elektrinu.Preto sa nemôžem zbaviť dojmu, že ide o bohapustú pokutu. Potom ale nazývajme veci pravými menami a nepokutujme klienta dvakrát.

Radovan Vojvoda

Radovan Vojvoda

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Neznášam krivdu, viem pomerne dobre rozlíšiť kto je môj priateľ a kto sa iba tak tvári (tento zvláštny inštinkt ma zatiaľ nikdy nesklamal) a baví ma keď ma ľudia počúvajú. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu