reklama

Plyn je fuč! Čo na to Klémo Gottwald?

So Sovietskym zväzom na večné časy a nikdy inak! Veru tak nás to učili súdruhovia a (nielen) naša generácia si v tých časoch nedovolila zapochybovať o najlepších úmysloch našich bratov Slovanov na Východe. Tí nás však majú totálne v paži a nikdy som nemal väčšiu chuť napľuť do ksichtu Putinovi, či Medvedevovi tak ako dnes.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Niet pochýb o tom, že Rusko chce ukázať svoju silu. V Európe pomaly ale isto stráca vplyv a vo svete okrem Kuby a šašov Chavéza (Venezuela) a Morálesa (Bolívia) nemá ďalších riťolezcov na akých boli zvyknutí. Škoda len, že Fico po nástupe k moci miesto ponáhľania sa objať Putina neporozmýšľal nad stratégiou odbremenenia sa od energetickej závislosti od Ruska. Netvrdím, že dnes by sme boli za vodou, ale minimálne koncept už mohol byť na stole.Nie som odborník na túto problematiku, ale dúfam, že sa kompetentní zobudia a zbavia nás Slovákov závislosti od ruského plynu! Keď som v nemeckých správach videl portfólio dodávateľov plynu do Nemecka, ticho som zahvízdal. Neviem či tam mal čo i len jeden dodávateľ viac ako 20%-ný podiel. Akýkoľvek nepredvídaný výpadok ich nemôže ohroziť. Keď si predstavím, že my sme takmer na 100% závislí od jedného dodávateľa, nemôžem tomu uveriť. Veď takúto hovadinu neurobí ani priemerný nákupca v priemernej firme. A to sme prosím takmer 20 rokov od revolúcie, čiže od doby, kedy už s tým každá vláda mohla niečo robiť.To čo teraz predvádzajú Rusi pod zámienkou cenovej nezhody s Ukrajinou, nie je nič iné ako preukázanie moci. A ja len dúfam, že naši predstavitelia si radšej osvoja heslo (Sorry Klémo): So Sovietskym zväzom (či Ruskom) nikdy viac a to na večné časy!

Radovan Vojvoda

Radovan Vojvoda

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Neznášam krivdu, viem pomerne dobre rozlíšiť kto je môj priateľ a kto sa iba tak tvári (tento zvláštny inštinkt ma zatiaľ nikdy nesklamal) a baví ma keď ma ľudia počúvajú. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu