reklama

Reklama na druhý pilier.

Priznám sa, že ma už tá nekonečná diskusia k téme druhý pilier dosť otravuje. Na jednej strane Sociálna poisťovňa varuje, že sporitelia v druhom pilieri riskujú svoje dôchodky, na strane druhej DSS-ky argumentujú demografickým vývojom a neskutočnými výpočtami ako za x rokov Sociálna poisťovňa na dôchodky už mať nebude. Paradoxne dnes spravila práve Sociálka "déeseskam" medvediu službu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Necítim sa byť odborníkom na dôchodkovú reformu. Určite má každý model svoje plusy aj mínusy. Zdá sa mi však celkom rozumné, že keď už musím zo svojej mzdy platiť nejaké odvody štátu - napríklad aby som mal nárok na svoj dôchodok, tak nech to ide na nejaký účet, aby som si to tam po tých rokoch aj našiel. A štát nech sa stará akurát o to, aby s tým mojím účtom niekto nezdupkal.

Po nástupe Ficovlády sa roztrhlo vrece so všakovakými odborníkmi, ktorí sa zamerali na zastrašovanie účastníkov druhého piliera, ako ich práve DSS-ky oberajú o peniaze, a že len štát dokáže dôchodky garantovať. Otvoril sa druhý pilier prvýkrát, otvoril sa aj druhýkrát a dokonca ani zmena podmienok a štvavá kampaň akosi nepomáha sociálnej poisťovni nahnať ovečky do prvého piliera. Vláda si síce naplánovala odchod 150000 ovečiek, ale čuduj sa svete k dnešnému dňu ich z druhého piliera odišlo len 16000. No keďže tentoraz je duhý pilier otvorený už asi len niečo vyše mesiaca, očakával som kampaň proti nemu ako remeň. No a čuduj sa svete dnes sociálka zahlási, že pravdepodobne od septembra už nebude mať na dôchodky! Takže nie o x rokov ale už od semptembra tohoto roku!!!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Paradoxne lepšiu reklamu na druhý pilier by déesesky nevymysleli ani za oných x rokov.

Radovan Vojvoda

Radovan Vojvoda

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Neznášam krivdu, viem pomerne dobre rozlíšiť kto je môj priateľ a kto sa iba tak tvári (tento zvláštny inštinkt ma zatiaľ nikdy nesklamal) a baví ma keď ma ľudia počúvajú. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu