reklama

Zavrite TESCO v Novom Meste nad Váhom!

Na nákupy do domácnosti si spomeniem vždy až keď idem z roboty domov a keďže moja trasa vedie okolo novomestkého Tesca, už niekoľko rokov nakupujem potraviny práve tam. A už niekoľko rokov nadávam! Už niekoľko rokov tvrdím, že horší (ževraj) hypermarket na Slovensku neexistuje, ale to čo tam mali (vlastne nemali) v piatok 6.11.2009 o 18.00 nemá obdobu!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (23)

Tentoraz som prišiel najskôr domov, poradiť sa s manželkou čo variť a nakúpiť na víkend. Vytiahol som lístoček a pero, že si všetko poznačím, aby som na niečo nezabudol. Nechýbalo nám toho doma veľa, uznajte sami: cibuľa, cesnak, kuracie stehná, minerálky, nejaké ovocie. A fičím podľa zvyku do Tesca.

Prvý šok nastal medzi regálmi ovocie zelenina. Čo som tam videl? Nič! Prázdne regále! A to bolo prosím pekne 18 hodín! Cibuľu teda mali, ale po cesnaku len ceduľky a prázdne bedne so šupkami. No nič cesnačik nebude. Kúpim ovocie. Ale kdeže! Prázdne regále. Ani pomaranče, ani mandarinky o banánoch či hrozne ani nechyrovať, len nejaké jablká. Stretol som tam suseda, vraví: "Do frasa idem si kúpiť vitamíny a tu majú h____o!" A ja mu na to: "No vidíš. Mohol si si dať doma borovičku a ušetril by si na benzíne!"

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Optimiznus ma ale neopúšťal. Obídem regál, že kúpim kuracinu. Cha chá! Taký prázdny regál ste nevideli ani v osedemdesiatom ôsmom v Rumunsku!!! Ani stehná, ani prsia, ani polky, skrátka nič. Až sa natískal starý známy vtip: " No aspoň sa im tam vyse__em, nech tam aspoň čosi majú!"

V tej chvíli to už vo mne začalo vrieť. Chcel som si zavolať vedúceho, či sa za takúto predajňu nehanbí. Či sa bol niekedy pozrieť ako to vyzerá v Nemecku či v Rakúsku. Či videl tie preplnené, zrovnané regály, kde keď si vezmem fľašu oleja, obídem regál, už ju tam niekto doloží! Každý tam totiž vie, že prázdne regály pôsobia odpudzujúco.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ja neverím, že v sklade v Tescu nemali cesnak, ovocie, či kuracie výrobky. Jednoducho to tam nikto nedokladá. A pritom zákazníkov tam bolo ako maku a každý len neveriacky krútil hlavou.

Keď vzniklo Tesco v Novom Meste nad Váhom, veľa súkromných obchodov s potravimani v meste zaniklo. Logicky - nedokázali konkurovať hypermarketu a stratili zákazníkov. Keď vidím ako dnes zamestnanci tohto ževrajhypermarketu pristupujú k zákazníkom a nechajú ich kľudne prechádzať sa medzi prázdnymi regálmi, je mi na zaplakanie.

Už niekoľko rokov tam chodím a už niekoľko rokov nadávam. Vždy keď vyjdem z Tesca vravím si - sem ma už nikto nedostane! Ale keďže ten (ževraj)obchod stále funguje, vždy si poviem, snáď sa to zlepšilo a počase sa vrátim. V čase hospodárskeho boomu Slovenska, keď bola nezamestnanosť v NM okolo 3,5% som si vravel - Nemá im tam kto robiť. Ale dnes? Dnes si myslím, že to robia ľudia, ktorí to buď nevedia alebo nechcú robiť. Preto prosím centrálu Tesco: Zavrite Tesco v Novom Meste nad Váhom!!! Ušetrite si hanbu a zlé meno.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tesco v NM radšej zbúrajte a nechajte tam pásť kravy! Bude z nich určite väčší osoch ako z tej zastavanej nič neprinášajúcej plochy teraz.

Radovan Vojvoda

Radovan Vojvoda

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Neznášam krivdu, viem pomerne dobre rozlíšiť kto je môj priateľ a kto sa iba tak tvári (tento zvláštny inštinkt ma zatiaľ nikdy nesklamal) a baví ma keď ma ľudia počúvajú. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu